30.4.15

Plan de Paris





































We gaan naar Parijs!
Vorig jaar hadden we bedacht dat we de meiden 
wilden verrassen, we moesten het dus een tijdje voor 
ons houden. Een aantal weken geleden hebben we het 
ze verteld. Ik een Eiffeltoren geknutseld, 
croissantjes gebakken, tafel gedekt. De eerste 
zonnestralen schenen en we konden lekker buiten eten. 
Dus ik met die schaal croissantjes, met geknutselde 
Eiffeltoren erop, naar buiten.

Tadaaah! 
Ik; Ra ra wat is dit? 
Zij; Duhuh, een Eiffeltoren natuurlijk! 
Ik; Ja én? 
Zij; Nou niks! 
Ik; Daar gaan we naar toe!
Zij; echt niet.
Ik; echt wel!
Zij; we doen toch nooit zoiets?
Ik; Ja, maar nu wel, want we gaan vieren dat we 25 
    jaar samen zijn!

Ze moesten even aan het idee wennen, maar nu zeggen ze 
minstens één keer per dag dat ze zoooo'n zin hebben!
Jente's droom is om de Eiffeltoren in het echt te zien. 
Britt droomt van de chique winkelstraat Rue de 
Faubourg de Saint Honoré met designers...






































Onze eerste vakantie samen was in Parijs (ik was toen 
18 jaar!). Daarna ben ik er vele malen voor m'n 
werk geweest (ik denk zeker 20 keer) en toen we 12,5 
jaar samen waren (nee, we zijn niet getrouwd) en Britt
1,5 was zijn we nog een keertje samen geweest.
Ik ben zo benieuwd wat zij er van vinden en of zij ook
zo verliefd op deze stad raken...

Maandag is het zover, maar eerst de Instaswap op de 
post, want die is gelukkig net op tijd af. 
En zaterdag heb ik een onverwachte Bloggersmeeting,
van Draad en praatzo spannend!

Nou, volgende week moeten jullie me dus even missen, 
maar de week erna zal ik vertellen hoe het allemaal 
geweest is!

Liefs Ax


1 opmerking:

confetti lab zei

Ooh wat was het leuk om je te ontmoeten vanmiddag. Wat een mooi blog heb je!
Veel plezier in Parijs en wij zijn ook dol op die stad.
Fijn Weekend!
Groetjes,
Liza