24.4.15

{ h u i s } : hout

























































































Eindelijk de collectie is klaar, eindelijk ruimte in 
m'n hoofd voor wat andere dingen. Snel aan de slag 
wat voor je het weet beginnen we alweer aan de winter!

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik blogte 
over ons huis. Eindelijk is het dan zover, de roze 
muur wordt hout! Ik zag het al eerder voorbij komen
op Pinterest, maar kon het juiste hout steeds niet
vinden. Ik had pecies het sfeertje in m'n hoofd hoe 
ik het wilde... beetje scandinvisch, stoer maar niet 
té, clean, maar niet té. Toen zag ik bij de dames van
Stoer Metaal op Instagram dé foto.
Ze waren zo aardig om mij te vertellen wat zij hadden 
gebruikt en waar ze het vandaan hadden.
Dus nu maar aan de slag!
Misschien ga ik het van een white-wash laagje voorzien,
misschien komt er van alles op de muur, is tenslotte er 
zo op getimmerd, we zullen zien, ik ben benieuwd of ik 
het roze ga missen...

En zo heb ik nog een heleboel andere halve projecten, 
ken je dat? Soms weet ik gewoon niet waar ik moet 
beginnen. Als ik iemand hoor die niet weet wat ie moet 
doen, kan ik me dat gewoon niet voorstellen, soms 
zouden er meer dagen in een week moeten zitten.
Zo wil ik nog nieuwe kussen, naaien/ haken/ breien,
rotanstoeltjes afschilderen (ben ik vorig jaar voor de 
helft aan begonnen), de tuin opknappen en zo kan ik nog 
wel even doorgaan...

O,ja en ik heb me weer ingeschreven voor de Instaswap!
Ik deed er al twee keer eerder aan mee.
Zo leuk. Ik zal niet verklappen wie ik dit keer heb,
maar het is iemand met weer een hele andere stijl dan 
ik eerder had, des te meer een uitdaging,
ik ga snel aan de slag, want volgende week (1 mei) moet 
het verstuurd worden, spannend!

Liefs Ax

Ps. Een fijn lang weekend met hopelijk lekker 
    Koningsweer!


1 opmerking:

Esther zei

Ik ben benieuwd naar het resultaat. Wat heb je leuke kussens, mooie kleurtjes. Fijn weekend.