9.4.15

Bijna klaar...































Het einde is bijna in zicht, de collectie is bijna 
klaar, het viel niet mee dit keer. Maar goed, niks 
is voor niks, dat geloof ik echt. Dus dit keer geen 
uitgebreide blogpost, sorry... 
Het zijn de laatste loodjes dus ik stop m'n laatste 
beetje energie erin. Het geeft zoveel meer 
voldoening om 1 ding heel te doen dan 2 half, 
tenminste zo werkt het bij mij...

Ik hoop dat jullie fijne paasdagen gehad hebben.
Volgende week waarschijnlijk (als het lukt) een post 
over de Original Markt in Leiden waar ik 1e Paasdag
ben geweest.

De zon schijnt, heerlijk hè!
Alvast een heel fijn weekend.

Ax

Ps. Mooie hè die houten knopen!
    Dit waren weer fijne kado's van mijn Buurvrouwen.
    Alsof ze het hadden afgesproken (niet dus), het 
    past zo mooi bij elkaar het hout en het vaasje met 
    de bloempjes!     


Geen opmerkingen: