3.5.15

Instaswap: geven




















































































Het was weer Instaswaptijd!
Zo leuk om stiekem een beetje te neuzen op
iemand z'n Pinterstborden en IG-account...
Mijn swapmaatje was dit keer Greetje van 
@kleurigfleurig. Ik heb haar liefde voor kleurrijk, 
haken, folklore, Zweden en lijstjes maken gebruikt om 
wat persoonlijks voor haar te maken. Ik punnikte LOVE 
in haar lievelingskleuren, gebruikte haar Pinterest 
plaatjes om een schriftje mee te versieren en 
natuurlijk lekkere chocolade voor haar 3 kinderen.
Zelf zijn wij ook eens naar Zweden geweest, ik had 
toen deze kaarten meegenomen, die ik nu goed kon 
gebruiken!

Het is weer gelukt, een beetje van #Kleurigfleurig 
en een beetje van {klein maar fijn}!

Liefs,
Ax

Ps. Vind je het leuk om te zien wat ik de vorige twee 
    keer maakte, kijk dan eens hier en hier.


Geen opmerkingen: