3.5.15

Instaswap: ontvangen


























































































Niets leuker om te geven, zo persoonlijks    
mogelijk, me helemaal verdiepen in iemand.
Maar ontvangen vond ik ook heel fijn.
De kadootjes die ik kreeg van Thessa van @kleingeluk,
waren helemaal raak, vooral omdat ze met zoveel liefde 
waren uitgezocht. Bij elk kadootje zat een kaartje
met een persoonlijke boodschap; over mindfull & yoga,
over liefde voor natuur en kleuren, over het kind in 
mezelf. Zelf is ze net moeder van een dochtertje 
geworden, des te meer kan ik het waarderen dat ze deze 
moeite voor mij heeft gedaan! 
En niet te vergeten een heel erg lief kaartje met een 
nog lievere tekst!
Zo bijzonder, iemand die je helemaal niet kent en dat 
gewoon voor je doet... dat is Instaswap!

Liefs,
Ax

Ps. Het ruikt hier helemaal lekker naar rozen Thessa!

Ps. Het was een donkere dag vandaag, dat zie je wel 
    een beetje aan de foto's, ik kreeg ze helaas niet 
    beter...en aangezien we morgen naar Parijs gaan, 
    wilde ik er niet mee wachten!


Geen opmerkingen: