6.2.15

Feestje vieren en andere dingen...





































Soms heb je niks en zo alles tegelijk.
Zo ging ik gisteren een dagje op en neer naar 
Londen (voor m'n werk), ga ik morgen helpen bij 
de turnwedstrijd van m'n meiden en viert de 
jongste zondag (alweer) haar 11e verjaardag!


Wat zijn jullie plannen?
Voor iedereen een fijn weekend!

Ax 


Ps 1. Hier was Jente net 4 jaar. Tijdens het feestje 
      van Britt werden de meisjes gesminkt en 
      daarna versierden ze hun eigen lijstje.

Ps 2. Je kunt nog meedoen met de Give away tot 
      12 februari, daarna maak ik de gelukkige
      winnaar bekend!
      (zie de blogpost van 2 weken geleden).


1 opmerking:

Sabine zei

Gaat snel dat de kinderen ouder worden hé? Heb ik ook, mijn kinderen zijn nu alweer 12 en 15. De tijd vliegt enorm snel.