13.2.15

De gelukkige winnaar is...






















































Het is zover, ik mag de gelukkige winnaar bekend 
maken van de GIVE AWAY!

Lisanne van @draadenpraat

Gefeliciteerd!

Wat een leuke reacties heb ik gekregen, helemaal blij 
werd ik ervan! Het liefste zou ik iedereen wat 
geven... maar niet getreurd als je niet gewonnen hebt, 
wil je ook zo'n plankje met je eigen woord, in je 
eigen kleuren? dat kan! 

Voor 9,95 (ex.verzendkosten) kan ik hem voor jou 
maken, leuk voor jezelf of als kadootje...
Vanaf April kan ik ze leveren (voor die tijd moet ik 
eerst een deadline halen) maar je kunt al wel een 
bestelling plaatsen als je wilt.

Stuur een mailtje naar: 
aniquevankooij@hotmail.com

Vertel dan welk woord je wilt (max 5 letters) en in 
welke kleuren je het woord wilt (1-5 kleuren) en ik ga dan voor je aan de slag.

Fijne dag!
Ax

Ps. Bedankt voor iedereen die mee gedaan heeft!


1 opmerking:

Onliemie zei

Gefeliciteerd aan de winnaar!!!!