19.2.15

Simply sunday





























Vorig jaar om deze tijd maakten we dezelfde wandeling, 
puur toeval?!. Ik ontdekte het pas toen we weer thuis 
waren. Ik zocht eens op m'n blog naar de Sunday walk 
van vorige winter. Deze was van 2 weken eerder 
rond deze tijd...




























Ik ben meer van de zomer (vooral vanwege de 
temperatuur) maar de winter heeft ook wel wat. Het 
geeft me ergens rust. Er zijn minder mogelijkheden, 
waardoor ik het meer in kleine dingen zoek; een 
wandeling, wat lekkers bakken+ een kopje koffie, een 
spelletje samen, onze lievelingsprogramma's kijken 
met z'n allen op de bank (oh die bank!).
Lekker simpel!




























Het was afgelopen zondag zo'n dag dat we er gewoon 
even tussenuit moesten. We hadden een slaapfeestje 
van onze jongste achter de rug (pfff) en de zon 
scheen. 
Ik had me voorgenomen: "Als de zon schijnt laat ik 
alles vallen" (als het even kan, natuurlijk). 
Want het kost meer moeite om de batterij opgeladen 
te krijgen en te houden, deze tijd van het jaar 
(deze post had ook Low battery kunnen heten...).




























Het blijft elke keer weer bijzonder als we hier 
zijn, het landschap  verveeld nooit.
Een paar winters geleden schaatsen we hier. 
Je ziet in de verte de Kaag. Zomers fietsen we er 
naar toe, dan gaan met het pondje over en rijden we 
door de polders, alsof we in Friesland zijn, gewoon 
vanaf ons eigen huis...




























Thuis gekomen weer helemaal opgeladen, genoeg energie 
voor een nieuwe week. Alhoewel deze alweer voor de 
helft voorbij is als ik dit schrijf...

Nog een fijne 2e helft van de week allemaal!

Ax


Geen opmerkingen: