1.1.15

2014




























Meestal blik ik niet zo terug en ben meer van het 
vooruit kijken. Maar ik zag meerdere keren overzicht-
jes voorbij komen en ging zo ook eens terugkijken in 
m'n fotoarchiefje van afgelopen jaar...
Wat betekende 2014 voor mij? Ik dacht eigenlijk; 
nou niet echt heel spectaculair. Geen flitsende hoogte-
punten of bijzondere gebeurtenissen, maar ook niets 
vervelends of verdrietigs...(gelukkig).
Aan het begin van 2014 weet ik nog dat ik tegen mijn 
liefje zei; dit wordt het jaar van de kleine dingen. 
En zo is het ook eigenlijk gegaan, grappig genoeg.

* Zo ben ik precies 1 jaar geleden begonnen met 
  bloggen op {klein maar fijn} (oh, dat is iets om te 
  vieren!) en ben ik lichtelijk verslaafd geraakt aan 
  Instagram.
  
* Zei ik JA tegen veel dingen en bracht me dat veel
  creativiteit, eindelijk! Zo deed ik 2x mee 
  aan Instaswap, maakte ik kadootjes voor vriendinnen 
  en maakte ik een start met ons huis...

* Verder bakte ik allerlei suikervrije 
  tussendoortes (de één lekkerder als de andere) en 
  ben ik (nog) gezonder gaan eten. 

* Ruimde ik veel op in huis en in m'n hoofd en speelde 
  ik winkeltje op de rommelmarkt (deed ik als kind ook 
  al heel graag en wil ik komend jaar verder mee).

* Genoten we van onze vrijheid (de meiden kunnen nu 
  wel eens alleen thuis blijven en vinden het niet zo 
  erg als we er even niet zijn, graag zelfs ;)) en 
  maakten heerlijke (vroege) wandelingen).

* Ben ik dagelijks Yin Yoga gaan doen, wat een 
  ontdekking!!!. Voor mij de perfecte mix van 
  meditatie voor rust m'n hoofd en stretch voor m'n 
  lichaam. Ik heb heel wat afgezocht (in 2013) naar de 
  ideale manier van ontspannning voor mij, maar dit is 
  het, hier lees je er meer over. Dankzij YY ben ik 
  weer gaan dansen (één van m'n grote passies) en doet 
  m'n lijf weer wat ik wil!

* Hebben we in het voorjaar genoten in Zeeland, de 
  zomer in Frankrijk en de herfst lekker in en om het 
  huis.

En als je zo dan bezig bent, zijn er nog ontelbare  
mooie momenten en herinneringen die naar boven komen 
waar ik dankbaar voor ben en besef ik maar weer dat 
het echt draait om de kleine & fijne dingen van het 
leven met je allerliefsten om je heen.

Maar net als bij ieder ander is niet alles perfect en
heb ik zo ook m'n (kleine luxe)problemen. Zo worstel 
ik nog steeds met het feit dat ik zo veel wil en vaak
onrustig is m'n hoofd ben: handwerken deed ik amper, 
het huis schiet niet echt op en de tuin is nog steeds 
geen droomprieeltje. Heb ik best veel last van 
hooggevoeligheid. (hebben wel meer creatieven last van 
geloof ik) En kunnen m'n meiden nog steeds niet met èn 
zonder elkaar (lees; liggen regelmatig met elkaar in 
de clinch). Maar goed als het me even te veel wordt 
dan heb ik alijd nog mijn Rots in de branding of mijn 
poezevrienden en vlucht ik even naar de zolder tot 
de rust wedergekeerd is ;)

2015 een nieuw jaar met nieuwe kansen.

Mijn motto voor dit jaar:

LEEF JE DROOM, al is het maar klein, 
hoe je het ook doet, het is net zo fijn!

Ax


Ps. Mijn lievelingsseizoen is toch echt het voorjaar 
    en de zomer zoals je wel aan de foto's ziet.
    Wat is jouw favoriete seizoen?


2 opmerkingen:

Appelblauwzeegroen zei

Mooie blog! Ik wens jouw een heel gelukkig 2015 toe en veel blogplezier! Ik vind de afwisseling van de seizoenen wel leuk: binnenkort kijk ik uit naar de ontluikende lente maar ook de herfst vind ik prachtig. In de zomer genieten we van de zon en op reis gaan en in de winter van heerlijk in huis zitten bij de kachel terwijl het buiten vriest...
Groetjes

Onliemie zei

Een heel fijn 2014 had je! Zoveel herkenbare dingen! Ha en die meidentoestanden... top! Die groeien daar helemaal overheen en dat wordt een superzussenrelatie! Zo gaat dat! Ik heb geen voorkeur seizoen... Ik zou de seizoenen niet kunnen missen... voor mij hebben ze allemaal hun charme... alleen heel heel lange regendagen?... Die hoeven niet zo persé voor mij!
Ik wens jou een pracht van een 2015 toe!
grtjs