23.1.15

{klein maar fijn} is jarig! (deel 2)







































Vorige week heb ik beloofd dat ik mijn 1 jarig 
jubileum ga vieren, dus dat wordt trakteren!
Ik vertelde de vorige keer al wat het me bracht, 
nu ga ik iets geven!
Yes, een echte GIVE AWAY!

Hier boven zie je een voorbeeld van wat je kan winnen.
Alleen kies jij je eigen woord in je eigen kleuren.

Wat moet je er voor doen: 

* Reageer of mail naar aniquevankooij@hotmail.com en 
  vertel waarom jij deze give away wilt winnen.

Je kunt ook via Instagram of Facebook meedoen, als je 
dat makkelijker vindt.

Als jij de winnaar bent:

* Kies je een woord (van max 4/5 letters) dat 
  belangrijk is voor jou. (moet wel een beetje 
  geschikt zijn om uit één stuk te vormen).
* Geef je aan welke kleuren je mooi vindt 
  (1-5 kleuren).
  Ik stuur je een kleurkaart waar je uit kan kiezen.
  
Reageren kan tot 6 februari.
Ik zal dan eerlijk een winnaar kiezen ;)
Hier en op Instagram & Facebook zal ik bekend maken 
wie de gelukkige winnaar is.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Succes!

Liefs,
Anique


Ps. Het is ook voor de 100 (inmiddels 107) volgers die 
    ik nu heb op Instagram. Als is het misschien niet 
    zo veel,(vergeleken met vele anderen) maar ach, ik 
    ben blij met iedereen die mij leest of volgt...! 


7 opmerkingen:

Onliemie zei

Hallo Anique... Hoe mooi je give away. Ik wil maar al te graag meedoen. 't zou prachtig staan in mijn "craft" room! ;-) Ik zou het woordje "craft" kiezen... Echt een knap idee!
Nu maar hopen dat ik hem win... ik zet nog even een linkje op mijn blog... maakt mijn kansen natuurlijk wel wat kleiner... maar we blijven sportief hé... niet hebberig. Haha.
Fijne week!

Onliemie zei

Ik vergat nog je te feliciteren met je blogverjaardag!!! Dus bij deze... en het linkje is geplaatst! Nog veel succes met je blog!

Kaya zei

Ik zou deze give-away heel graag winnen. En waarom.? Omdat ik de woorden zo leuk vind.! Indien ik deze zou winnen, zou ik het woord freedom in blauwtinten heel leuk vinden...

Unknown zei

Hoi Kris, wat super leuk dat je de Give away op je blog hebt geplaatst! Echt heel sportief en collegiaal!

Unknown zei

Hoi Lotte, ik heb je genoteerd hoor, je doet mee met de Give away!

Unknown zei

O ja, ik vergat nog te zeggen Kris, dat ik de actie heb verlengd tot 12 februari...

Onliemie zei

Ok dan pas ik dat aan op mijn blog!
grtjs