3.10.14

Keep calm...

De laatste tijd is het een beetje druk, vooral in m'n
hoofd. Ik ben al een tijdje met veel tegelijk bezig;
feestjes, huisplannen, collectie...
allemaal leuk, maar er komt een punt dat m'n lichaam
zegt; nu is het genoeg.



































Om de rust te bewaren lees ik geregeld spreuken en
wijsheden, het liefst elke dag eentje.



































Deze is van de Flow;365-dagen-kaartjes :

"Zonder poes komt het nooit helemaal goed"

Helemaal waar, ze zijn onweerstaanbaar, als ik hun zie
moét ik ze even aaien, een prima relax moment.



































Deze is uit de Happinez scheurkalender.
(hangt op de wc, werkt prima!)
Ik moet ze blijven lezen, deze waarheden, anders verval
ik weer in m'n patroon van onrust en rennen, vliegen en
doorgaan.

Het einde is in zicht, komende week leg ik de laatste
hand aan de collectie, dan even tijd voor andere
dingen...

Hoe hou jij je hoofd koel?

Ax

Geen opmerkingen: