28.9.14

It's autumn



































Vorige week gingen onverwachts samen een dagje weg.
We bezochten Loods 5, het was jaren geleden dat we daar
eens waren. Er was zoveel leuks, dat ik het allemaal
eerst moest laten bezinken voordat ik over kon gaan tot
kopen.
Ik wikte en ik weegde en maakte heel veel foto's...
(hoeveel inspiratie heb je nodig!?



































Ik keek nog even snel op de kunstafdeling.
Tja en dan heb je me, want zonder een kaartje ga ik
echt niet weg (hoeveel kaartjes kun je hebben?!)
Deze van Lotte van Dijck vond ik zo leuk; een foto van
een alledaags (straat)detail, met een illustratie erin
verwerkt. Ik vond ze wel passen bij het nieuwe seizoen.



































En als we dan toch lekker huiselijk/ herfstig bezig
zijn, dan punnik ik nog even verder...
Heerlijk simpel, niet nadenken en voor je het weet
heb je weer wat. Je kunt me ook volgen op Instagram,
daar kun je zien wat het gaat worden.

Ax

Geen opmerkingen: