10.10.14

De Woonbeurs



































Het is alweer een paar jaar geleden dat ik de
De Woonbeurs bezocht. Ik wilde er wel weer eens heen,
zeker nu ik toch met ons huis bezig ben.
Maar ik zat enorm te twijfelen of ik moest gaan.
Via Pinterest etc. is het zo makkelijk om ideeën op te
doen, maar je zal net zien dat ik hét idee op doe, stel
je voor dat ik wat mis?!
Ik had al het één en ander op Instagram gezien en als
je dat maar vaak genoeg voorbij ziet komen, krijg je 
vanzelf zin om te gaan.
Dus last minute kocht ik toch een kaartje.







































































































Er was veel te zien. Maar toch is het anders dan een
paar jaar geleden, van voor het tijdperk van IG en
Pinterest. Ik merk dat je toch minder snel verrast 
wordt, je hebt eigenlijk al zoveel gezien...
Maar goed, iets live zien, zonder scherm ertussen, 
blijft toch altijd meer indruk maken.
Ik ging vooral om sfeerideeën op te doen.




























































De huizen van de woonbladen zijn wel mijn favoriet.
Ik kan niet echt zeggen dit is nou 'mijn huis'.
Overal zie ik wel wat leuks in.
Ik ben altijd wel een beetje op zoek naar mijn eigen
stijl, aan de ene kant geloof ik best dat ik die
heb. Ik hoor best vaak; dit is typisch Anique.
Alleen als er zoveel is, dan zie ik overal wel wat
moois in.




























































Je ziet het wel aan de selectie van mijn foto's.
Aan de ene kant hou ik van mooie kleuren combi's,
(101-Wonenhuis), een vleugje romamantiek (Ariadne-
Wonenhuis), aan de andere kant van natuurlijk, vintage
en authentiek (Six&Sons, Karwei-huis)...
 


































































































































































































Soms heb ik gewoon meer zin in kleur, soms meer zin
in rust en natuur, het is maar net hoe m'n stemming is.

(net als met m'n kleding eigenlijk).
Maar eigenlijk is het altijd wel verfijnd en subtiel.







































































































Nou ja, wat voor stijl het ook is, je kunt me in ieder
geval niet gemakkelijk in een hokje of een huisje ;)
stoppen, ook wel een fijn idee, er gaat niets boven
eigenheid !

Dit is oa. wat ik gezien heb,
van boven naar beneden:

foto 1-4: 101-Wonenhuis
foto 5-9: Aradne-Wonenhuis 
foto 10-11: Allegaartje illustraties (in VT-Wonenhuis)
foto 12: Aradne-Wonenhuis 
foto 13-15: Six&Sons
foto 16-18: Karwei-huis

Ik hoop dat je een beetje mee genoten hebt...

Ax

5 opmerkingen:

Onliemie zei

Hoe komt het toch dat jij zo onbekend bent in blogland??? Zo'n toffe blogberichten en dan zo weinig volgers???
Ik kom hier in ieder geval heel graag lezen!
Fijn weekend.

Unknown zei

Wat lief dat je dat zegt!
Ik weet geloof ik niet zo goed hoe dat moet, marketing etc.
ik vraag me ook wel af hoe anderen dat doen, heb jij een tip?

Onliemie zei

(Weet je het echt niet of hou je me voor de gek?)
:-)
Misschien moet je eens een keertje bij andere blogsters die jij leuk vindt lezen en daar reageren. Zo zien de volgsters van die blog jou bij de reacties staan. Heel curieus komen ze dan een keertje kijken bij jou en hup die gaan jou dan meteen volgen... kan niet anders met zo een leuke blog!
Succes in ieder geval enne... doe zo voort. Je hebt een heerlijk blog! Meen ik echt!!!

Unknown zei

Dank je wel!

Unknown zei

Dank je wel!