18.10.14

Time to relax...





































Soms zou ik wel een poes willen zijn, geen dingen
die moeten. Gewoon leven naar behoefte; een beetje 
rondhangen, wat eten als je honger hebt, rusten als 
het lichaam daar om vraagt...






































Het rennen en vliegen ging nog even door. 
Er leek geen einde aan de collectie te komen, de 
laatste loodjes wogen zwaar, de batterij is nu echt 
leeg. 






































Deze (herfstvakantie) week ga ik een beetje proberen 
te leven als mijn twee poezenvrienden, gewoon doen 
waar ik zin in heb, niets moet... 





































Maar mezelf kennende gaat het na een paar dagen 
(lees 2) alweer kriebelen, dan is de ergste 
vermoeidheid voorbij en komt m'n to-do-lijstje weer tevoorschijn...





































Eindelijk broodbakken (vorig jaar rond deze tijd 
volgde ik een workshop broodbakken en sindsdien heb 
ik het nog nooit gedaan, erg hè), nadenken over de 
Instaswap (jaaah, ik doe weer mee! zie hier wat ik de 
vorige editie maakte). Nieuwe herfstdecoratie voor aan 
de tak voor het raam maken, enz.enz.

Oooh, ik ben bang dat ik zo'n poezenleven niet lang 
vol hou, veels te saai. Ok, een heel klein beetje meer 
van hen, zou lekker zijn... dan is het nu wel weer 
tijd om een lekker plekje/ mandje/ bankje op te zoeken!

Een fijn & relaxt weekend!

Ax

Ps. Ik laat nog wel weten wat er van terecht is gekomen!