5.1.14

Winter boost

Net of het al een beetje lente lijkt, kerstboom eruit, voorjaar erin. Toch kan ik wel een beetje extra energie gebruiken.
Dit is de perfecte winter smoothie voor een extra boost; een mix van boerenkool voor de nodige vitamine c met wat exotish zomerfruit en kokoswater . Klinkt een beetje raar boerenkool, maar je proeft er eigenlijk niks van, handig voor als je kids niet zo van groente en fruit houden, zoals die van mij.
  
Dit heb je nodig:
voor 4 personen

* handje gesneden boerenkool
* handje mango stukjes (diepvriesvak supermarkt) 
* handje ananas stukjes (liefste vers of ingevroren)  
* 1 banaan
* kokoswater (zoveel als nodig is,
              ik heb het bij de toko gekocht, maar je
              kunt het ook bij de supermarkt krijgen)

Doe alle ingrediënten bij elkaar in de blender en mix
1-2 minuten.
Makkelijker kan niet!

Je kunt verse of ingevroren ingrediënten gebruiken, ik probeer altijd een vooraadje van groente en fruit in de diepvries te hebben. Ik maak dan kleine porties in zakjes zodat ik altijd wat in huis heb.
Alles kan eigenlijk, banaan is bevroren nog zoeter!

Succes,
Ax

1 opmerking:

Maria zei

Oh pff, boerenkool? Vanavond maar liever door de stamppot! 😄 maar een lentesmoothie vind ik wel een goed idee op zo'n zonnige maar koude dag als vandaag!