1.1.14

Good intentions...

































Jaaaah,ik ben begonnen!!!
Eigenlijk doe ik niet aan goede voornemens, het hele
jaar door heb ik allerlei lijstjes (in m'n i-phone)
met ideeën ter verbetering van het één of ander.

Nou heb ik heel leuk werk, maar ik ben altijd wel
een beetje bezig met wat nog meer of hierna?
zoveel leuks om te doen, dat ik niet kan kiezen of
beter gezegd; bang ben om de verkeerde keuze te maken.
Is het wel creatief genoeg/ niet te saai/ te moelijk/
te oppervlakkig/ te...
Tja, zo wordt het natuurlijk nooit wat!
Hoe vind ik nou de juiste mix met alles wat ik leuk
vindt, craften, kleuren, mode, uitstraling, kunst,
psychology, tijdsgeest, mindfullness.

En dan maak ik er een heel project van, zoals ik ben,
lijstjes met voors en tegens, m'n sterke en zwakke
kanten...
en dan ik ben eruit; het wordt een blog.
Ook al zijn er al héél veel mooie en leuke met
prachtige foto's, super DIY en is het misschien
alweer helemaal uit, ik doe het, 
perfect of niet...

Liefs,
Ax

Ps.Ik vind het leuk als je reageert! 


2 opmerkingen:

Painted by Light zei

Hai Anique, Wat goed dat je het gewoon doet. Uit of niet het gaat erom dat je iets doet wat vanuit je hart komt. Ik vind hem er heel erg leuk uitzien. Ben ook gek op smoothies en de kleine fijne dingen in het leven dus veel herkenning :) Ga vooral door. Ik ben benieuwd wat er nog meer komt. Jou kennende komen er nog vele creative dingen. Liefs Andrea

Unknown zei

Dank je wel Andrea, lief!