23.1.14

Kleine fabriek

Afgelopen maandag was het weer zover, ideeën op doen 
voor Winter 2014/15 bij de Kleine fabriek in Amsterdam. 
Naast alle bekende en minder bekende kinderkleding-
merken, laat ik me ook altijd graag inspireren door
papier-waren, interieuraccessoires, en andere
creatievelingen.



































Anne-Claire Petit: alles kan gehaakt worden.



































Bellerose: één van mijn lievelingsmerken...







































































































Kadodesign: heeft alles om je kadootje nog leuker te
            maken





































































en-designshop: heeft ook een echte winkel in 't Oude
               Noorden van Rotterdam, een goede reden
               om daar eens heen te gaan, want daar
               zit nog veel meer leuks.
























































Lion of Leisure: Hand geprinte t-shirts & knuffels van
                 organic cotton, super leuk, zou het
                 kopen als ik een zoon had!
                 (van een oud-collega van mij).








































































































IJM: altijd een feest om even in deze wereld van papier-
     maché, bijzonder kleurgebruik & styling rond te
     lopen.

Geniet van al het moois!
Ax

Geen opmerkingen: