12.1.14

White wall

Af en toe verander ik dit muurtje, maar meestal weet ik 
niet zo goed waar ik moet beginnen, totdat ik gister-
avond opeens de geest kreeg.
Op Instagram zag ik een actie #101witwonen, leuk dacht
ik, nou ik heb best een hoop witte spulletjes, maar
toen ik alle inzendingen zat te bekijken zonk mij een
beetje de moed in de schoenen, zoveel mooie plaatjes...
totdat ik naar m'n wit geschilderde muurtje keek, die
al een tijdje zat te wachten op wat nieuws...
Nu maar snel inzenden, want vandaag is de laatste dag!









































Familie foto's,



































En af en toe een wisselende tentoonstelling.


































Mooie quote uit de Happinez scheurkalender:




















 "Door te proberen iets vast te pakken,
verliezen we het"

Lao Tse
                 
 
Hij bedoelt zoiets als; wanneer je bezit te krampachtig
vasthoudt of je er mee indentificeert, ontstaan er
problemen, wil je jezelf behouden voor verlies, oefen
dan in loslaten, dan valt er niets te verliezen.
 
Fijne week,
Ax
  

Geen opmerkingen: