28.3.15

Jarig!


























Wat kon je je verheugen op je verjaardag.
Na de feestdagen, wanneer het nieuwe jaar begon,
schoot het opeens heel hard op, nog maar 3 maanden
en dan was ik jarig! (hier was ik een jaar of 4).
Het verheugende gevoel vol verwachtingen; wat zal ik 
krijgen, wat zal ik trakteren, wat doe ik aan...





































Deze prachtige letterbak kreeg ik 3 jaar geleden voor 
mijn 40e verjaardag van mijn allerliefste creatieve buurvriendinen. Elke vakje (40 in totaal) was één 
voor één gevuld met een stukje van mij, alles klopt 
precies.




























Mijn liefde voor rose, natuur, romantiek, handwerken,
mindfullness, ceativiteit... helemaal in mijn stijl.
Én er zitten 4 flesjes in met daarin een wens voor 
mij, van iedere vriendin persoonlijk.
Mooier kun je het niet krijgen!




























Het verheugende stukje is wel een beetje verdwenen,
moet ik eerlijk zeggen. Waar ik vroeger de 
belangstelling heerlijk vond, kan ik h'm nu wel 
missen...
Maar wat ik zal krijgen? dat moet ik maar afwachten, 
wat ik zal aantrekken? daar twijfel ik nog over en 
wat ik zal trakteren? jaaaah, ik weet het al!

Ik zal het jullie volgende week allemaal vertellen!

Ax

Ps. Hier liet ik jullie al eens ons kado voor één 
    van onze buurvrouwen zien! 


2 opmerkingen:

Appelblauwzeegroen zei

Wat een prachtig en uniek verjaardagscadeau was die letterbak! Van harte proficiat met jouw verjaardag!

Unknown zei

Dank je wel Hilde!