14.11.14

# INSTASWAP FALL EDITION 2










































































Dit is wat ik heb gekregen van mijn swapmaatje
Lotte van @fashionable_moms. Ze vertelde dat ze het 
best moeilijk vond, maar ik vond dat het goed gelukt 
was!

Zo kreeg ik een zelfgestempelde kussenhoes in één van 
mijn lievelingskleuren; mint. Ik zocht er nog wat 
andere mint accessoires bij en zie hoe leuk!

Ook kreeg ik een hele mooie text met heel veel waarhe-
den, die ik lees wanneer ik het weer eens 'nodig' heb. 
Dit waren een paar treffende zinnen:

* "Blijf kalm in het lawaai en de haast en gedenk hoe 
   vredig stilte kan zijn".

* "Als je jezelf met anderen vergelijkt, zou je ijdel 
   en verbitterd kunnen worden, er zullen altijd mensen 
   zijn die minder of beter zijn dan jou. Verheug je op 
   wat je hebt bereikt en nog bereiken wil". 

* "Je bent een kind van het heelal, niet minder dan de 
   bomen en de sterren. Je heb het recht hier te zijn.
  
  
En een paar sfeervolle houten hangertjes alvast voor de 
kerst. Je ziet wel dat het hier helemaal past!
Bij mij kan de kerst bijna beginnen!

Fijn weekend!
Ax

1 opmerking:

Onliemie zei

Gelukzak!
Je krukje met het hoesje in gehaakte Zpagetti vind ik ook heel tof!
Fijn weekend!