6.6.14

#INSTASWAP SUMMEREDITION


























Oooooh, wat leuk is dit, Instaswap!
Vorig jaar was het voor de eerste keer, toen was ik nog
niet zo into Instagram, maar nu wel!
Hoe werkt het?
"Stuur een aardigheidje aan iemand die je niet kent en
tover een lach op iemands gezicht. Het gaat niet om veel
en duur, maar om de aandacht die je er aan geeft".
Lynda (Lyndahome) is degene die dit allemaal bedacht en georganiseerd heeft. Zij koppelde 265! Instagrammers
aan elkaar.


























Je kreeg een huisadres en IG-account, zodat je alvast
een beetje kon gluren bij je swappartner, wat is het
voor iemand, waar houdt ze van? 
Het was de bedoeling je het geheim zou houden, des de
groter is de verrassing en de spanning...


























Ik kreeg Femke Ditmars van Kookschool & Sfeercatering
Hééérlijk. Zij zit ook op Pinterest en ik zag een
hoop mooie dingen waar ik ook van hou; bloemen-
smoothies-pastels-quotes-DIY-hartjes...ik blij!


























Het duurt altijd even voordat ik er aan begin, zit er
altijd een beetje tegenaan te hikken, maar als ik dan
eenmaal bezig ben, kan ik niet meer te stoppen.
Toen we in Zeeland waren, in de meivakantie, bedacht ik
wat het moest worden. Dan is het een kwestie van
materialen verzamelen en aan de slag.


























Vroeger vond het geweldig om kadootjes te maken.
Het liefste zo persoonlijk en voor zo weinig mogelijk, 
met een beetje van hem/haar en een beetje van
mezelf.
Zo heb ik ook geprobeerd om voor Femke een iets
persoonlijks te maken. Ik heb haar bloemenplaatjes van
Pinterest gebruikt voor het doosje en de slingers
(de H en de K). Haar liefde voor typografie verwerkt
in het schilderij-doosje en haar gevoel voor
styling en sfeer terug laten komen in de slinger in de
vorm van de letters 0-----H-E-E-E-R-L-I-J-K-----0.
Een beetje van Hééérlijk & een beetje van
{klein maar fijn}.


























Als ik dan zo bezig ben, ben ik helemaal in m'n element,
dan denk ik waarom doe ik dit niet vaker???
Blijkbaar heb ik het nodig; een opdracht, een
deadline én iemand om wat aan te geven!


























En zo was het klaar om verstuurd te worden.

Ik laat jullie de volgende keer weten hoe het allemaal
verder gegaan is, ik kan wel vast zeggen dat het
spannend was...

Ax

Geen opmerkingen: