12.6.14

#INSTASWAP VERVOLG

Elke dag was het weer spannend of er wat werd gebracht,
maar nee, m'n meiden leefden helemaal mee, ze vonden
het wel een beetje zielig voor mij...
Ondertussen kwamen de foto's maar binnen op
#instaswap2014, jeetje wat was het veel en mooi
allemaal! Ik ging wel een beetje aan mezelf twijfelen,
van mij was het "klein maar fijn" ;)
Gelukkig was de mijne ondertussen wel aangekomen, pfff. 
Mijn swap-dame zat een paar dagen in het buitenland en
was daarom offline (ook wel eens lekker) en vond haar
pakje later.
Ik had me er al op ingesteld dat het niet meer zou
komen, het was ondertussen bijna een week later, niks
aan te doen ;( 
Ik had ondertussen contact met andere IG-ers
die ook nog niks hadden ontvangen, dus ik was niet de
enige, een schrale troost...
Er waren al dames die aanboden om voor ons een insta-
swap te regelen, heel lief, dus het zou het wel goed
komen.
Zaterdag was ik een dagje naar Amsterdam, even lekker
nieuwe adresje bezoeken, ik had het naar m'n zin.
Al lopend in de Kalverstraat kreeg ik een Whats-appje
van het thuisfront, er is een pakje gekomen uit
Friesland.
Ondertussen wist ik wie ik had, Lynda had namelijk
koppeltjes van 3 IG-ers gemaakt, zo kwam ik erachter
dat het een dame was die uit dezelfde geboortestreek
kwam als mijn liefje (hoezo toevallig) én op dezelfde
Middelbare school gezeten heeft!
Even later nog een berichtje van m'n oudste, nou mijn
dag was al heerlijk, maar kon nu helemaal niet meer
stuk!

























Ze had goed gekeken naar mijn Instagram foto's:
Dit zat erin:

* mooi tuin-kooktijdschrift
* tomaten en basilicumzaadjes
* customized pollepels
* leuk kaartje

Dank je wel Klaske voor de leuke swap!
En hopelijk tot de volgende instaswap, ik zal het van te
voren aankondigen, dan kun je ook mee doen!

Ax

Geen opmerkingen: