23.5.14

Foute vrijdag



































Meestal eten we de hele week behoorlijk gezond,
alleen op vrijdag lukt dat niet zo, onze dames moeten 
dan naar turnen, logistiek best een organisatie,
dus weinig tijd om in de keuken te staan.
Nu kan ik natuurlijk 's middags al wat voorbereiden,
maar ach, het is tenslotte bijna weekend.
Dus we hebben foute vrijdag, maar mét iets groens erbij,
een salade of een groene smoothie, moeten kunnen toch?!



































Eén van mijn eerste blogposts was een Wintersmoothie,
dit is een echte Zomersmoothie met een tropische twist,
met de eerste oogst spinazie uit onze makkelijke
moestuin!

Dit heb je nodig:
voor 4 personen

* handje verse spinazie (kan ook ingevroren)
* handje mango stukjes (diepvries of vers)
* 2 nectarines in stukjes met velletje 
* 1 banaan in stukken
* 4 sinaasappels voor verse geperste sap
* hennepzaadjes voor de nodige proteinen
* eventueel een beetje honing om het iets zoeter te maken

Pers de sinaasappels.
Doe alle ingrediënten bij elkaar in de blender en mix
1-2 minuten.
Voeg eventueel een beetje water toe om het iets vloei-
baarder te maken.

Een fijn zonnig weekend!

Ax
 

2 opmerkingen:

Onliemie zei

Oei noem jij dit een foute vrijdag? Lijkt me anders nog keihard een gezonde vrijdag! Die smoothie klinkt in ieder geval heerlijk!
Ik ontdekte via je reacite bij Ingthings je blog! Echt leuk hier! Ik ga vast nog vaak een kijkje komen nemen!
Fijn weekend!

Onliemie zei

"reactie" natuurlijk! Sorry! :)