25.4.14

Words of the week: zin in Zeeland



































Bijna is het zover, de tassen zij zo goed als gepakt, de
lijstjes afgesteept. Nog even en dan kan ik  even uit
het keurslijf van ritme en regelmaat.
Enerzijds hou ik daar wel van, planner als ik ben.
Ik vindt het heerlijk om nuttig bezig te zijn, maar de 
to-do-lijstjes raken nooit leeg en je bent nooit klaar.
Na een tijd van drukte komt ontspanning, het is nodig om
straks weer druk te kunnen zijn.

Dus maar eens tijd voor rust, nutteloze dingen, tijd
voor elkaar. Ik neem van alles mee; eindelijk m'n
woonboek die ik voor Sinterklaas kreeg doorkijken, m'n
yogamatje om nieuwe Yin Yoga oefeningen uitproberen,
granny squares haken voor een kussen...
Maar misschien komt daar allemaal niks van terecht en
ga ik alleen maar naar de Zeeuwse zee kijken en mijmeren
hoe het hier was toen we hier ook al eens waren toen de
meiden nog héél klein waren...

Ax

Geen opmerkingen: