11.4.14

Crocheting lessons & a small book


































Een tijdje geleden vertelde ik dat ik haaklessen zou
gaan geven in de klas van mijn jongste.
Vorige week was de laatste les en ik kan zeggen, ze
kunnen het nu allemaal!
De één ging het makkelijker af als de ander, maar
allemaal gingen ze ervoor, zelfs een groepje jongens
had er veel plezier in! Ze vertelden dat hun moeders
ook heel creatief waren en ja dat merkte je.


































Ik maakte er wat voorbeelden bij zodat ze een idee
hadden waar ze het voor deden...



































en een boekje "HAKEN stap-voor-stap", voor wanneer ze
het thuis weer eens willen gaan doen en het even niet
meer weten, dan ze kunnen kijken hoe het ook alweer
zat.



































Soms dachten ze dat ze het niet meer konden, omdat er
best wat tijd tussen de lessen zat, maar het leuke is,
als je het éénmaal kan, verleer je het nooit meer,
net als met fietsen.



































Naast nieuwe vaardigheden voor de kinderen, ook een
mooie ervaring voor mij, kinderen blij, ik blij!

Als je denkt, dat boekje wil ik ook wel,
stuur dan een mailtje naar aniquevankooij@hotmail.com 
met je adresgegevens, dan geef ik je mijn adres.
Je kunt me dan een envelope sturen met daarin een 
postegel, zodat ik je het boekje kan sturen en je aan
de slag kunt.

Alvast veel succes en plezier!

Ax

Geen opmerkingen: