19.6.15

Happy thoughts







































































































Wat een heerlijke gedachte...
We gaan dit weekend naar Antwerpen om samen onze 
vriendschap te vieren, mijn vriendin en ik.
We wilden dit al heel lang doen, maar altijd was er 
wel iets waardoor het er niet van kwam, geen geld, 
geen tijd... Maar nu hebben we het gewoon gedaan; 
we prikten een datum en heb ik verkocht het één en 
ander op Marktplaats. 
Simpel eigenlijk, als je beide maar héél graag wilt!

Al meer dan 20 jaar volgen we elkaars leven; 
Onze kinderen die geboren worden en opgroeien, 
(mode)carrieres die samen opgaan, twijfels en
onzekerheden, onze dromen...
Tja en wat is dan het geheim waardoor we nooit op 
elkaar uitgekeken raken?
We gaan het samen maar weer eens ervaren!

Volgende week hoor je hoe het was én natuurlijk een 
shoproute (of anders zo snel mogelijk)!

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!

Liefs,
Ax

Ps. Toevallig was ik voor m'n werk een paar weken 
    geleden ook al in Antwerpen (hè wat vervelend 
    nou ;)). Toen kocht dit koperen tape-je bij Espoo
    een prachtig interieur winkel met scandinavisch 
    design.
    De koperen pot vond ik vorige week bij de 
    kringloop in Friesland bij m'n schoonouders, 
    goede match hè!?


3 opmerkingen:

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Een heel fijn weekend! Het is zo heerlijk om wat met je beste vriendin te ondernemen. Zelf afgelopen zaterdag een prachtige dag gehad! :) Ik ben benieuwd naar je blog..

Lieve-Groetjes,
Verie

Esther zei

Leuke foto's. En heel veel plezier!

confetti lab zei

Mmmm... dat klinkt erg fijn allemaal! Veel plezier!
Groetjes,