12.12.14

Leuk = leuk








































Het is zo leuk en inspirerend, je ziet wat er leeft 
en speelt in de creatieve wereld van DIY, interieur, 
mode. Binnen No Time heb je een overvloed aan inspi. 
Oh, ik heb het over Pinterest, Instagram, blogs...
Echt, ik ben er best een beetje verslaafd aan, 
volgens m'n dochters. 
  
Maar eerlijk gezegd vind ik het best een lastige 
kwestie. Enerzijds ben je binnen een mum van tijd  
op de hoogte van van alles en nog wat; een musthave 
voor bijna niets, de nieuwste hotspot, de laatste tentoonstelling...
Maar anderzijds, het gaat zo snel. Je ziet binnen de 
kortse keren overal hetzelfde verschijnen. 
Vorig jaar was het de Lup kandelaar van Hay, 
van de zomer de gieter Lungo, nu overal gevouwen 
diamonds.
Echt, ik zie de enorme kansen van social media, zeker 
wanneer je ondernemer bent of wilt worden. Je kunt 
een winkel enorm snel in de markt zetten, of een merkje 
hypen. Moet je trouwens wel eerst veel volgers 
zien te krijgen, maar dat is weer een ander vehaal...

  




































Als iedereen het dan al heeft of doet, dan heb ik 
snel de neiging om te denken, laat maar (eigenlijk net 
zo met kleding). Het is iets met orginaliteit, 
oorspronkelijkheid vs meelopen, erbij horen. Ergens 
wil een mens zich toch graag onderscheiden, ik wel 
tenminste (niet dat ik iets pretendeer hoor!).





































Maar goed, soms zijn dingen gewoon leuk en blijven ze 
leuk. Zo heb ik van de Sint het super leuke boek  
'Vive la Vie' van Ing-things gekregen (ik geloof dat 
iedere blogger of IG-er h'm heeft) én heb ik ook 
eindelijk een word-banner! (die ik misschien wel koper 
ga spuiten ?!).
Ingrid (van Ing-things) schreef eerder ook al eens 
over orginaliteit. Het is een kwestie van op jóuw 
manierniemand doet het zoals jij!

Dus af en toe moet ik maar er maar eens overheen 
stappen en gewoon een schaap zijn die de kudde volgt, 
al is het soms wel als laatste of ergens achteraan,
maar wel op mijn eigen manier; àla Anique!

Ax

Geen opmerkingen: