10.7.14

Kleine fabriek

Afgelopen maandag was het weer zover, ideeën op doen
voor Zomer 2015 bij de Kleine fabriek in Amsterdam.
Naast een heleboel kinderkledingmerken (wij stonden er
ook: Jubel-Sturdy-Feetje) staan er ook veel ander

leuks. Misschien niet direct met mode te maken, maar
minstens zo inspirerend!







































































































IJM: Als ik hier naar kijk word ik altijd heel blij.

Het kleurgebruik, handschrift, eigenheid, ik krijg dan
altijd zin om ook aan de slag te gaan...
Een moodboard voor ons huis zit in de planning!



































De gordijnen hangen bijna en dan is de muur aan de

buurt, ik denk dat het iets met hout wordt...



































waar dan het één en ander op komt te hangen.
Hier de 'ouderwetse' wissellijstjes met illustraties.
Ik ben al een tijdje van alles aan het verzamelen
voor dé muur. Hier was een illustratrice bezig met
het maken van snelportetjes!

Na afloop gingen we nog de stad in,
hier kwamen we langs:



















All the luck in the world.
Hier zou ik wel kunnen wonen, bij wijze van spreken :)
Ze mixen 2e hands met design op zo'n fijne manier.
Het ziet er altijd heel natuurlijk gestyled uit,
of het er altijd zo heeft gestaan.
Hopelijk gaat ons huis hier een beetje op lijken...



















Big & Belg, hippe kinderwinkel.

Alle adresjes op een rijtje die we tegen kwamen.

* Koter&co (kinderwinkel): Scheldestraat 55-57
* Big&Belg(kindewinkel): - Ferdinand bolstraat 168
                         - J.P. Heijestraat 83
* All the luck in the world (wonen etc.):
  Gerard Doustraat 86hs, bij de Albert Cuyp
  Nog meer in deze straat.
* Anna&Nina (wonen etc.).
* De kinderfeestwinkel (feestspulletjes, speelgoed).
* Charlie and Mary (fairtrade hippe mode).

* Blond Amsterdam.

Daarna nog even naar de Haarlemmerstraat, hier was ik
pas nog toen ik een dagje met zelf op pad was, maar

hier kun je niet vaak genoeg komen.
Héél veel leuke adresjes, dit zijn er een paar.

* &Klevering (kadootjes, wonen).
* Het Grote avontuur (vintage wonen).

* Sukha ( rustgevende lifestyle).
* Marqt (bio supermarkt).
* Restored (vernieuwende lifestyle).
* Teuntje (kinderwinkel)

Als je ook gaat binnenkort, veel inspiratie & plezier
in Amsterdam!

Ax

Geen opmerkingen: