10.7.15

100 Days of Summer




























Al 50 dagen doe ik mee aan de challenge 
100 Daysof_Summer op Instagram. Het idee is om elke dag een foto te plaatsen van jouw ultieme zomergevoel.
Het begon zo'n 7 weken geleden, toen het nog eigenlijk lente was.
Maar met de zomer kun je toch nooit te vroeg mee beginnnen, vind je ook niet ;)
Soms is het best lastig; dan schijnt de zon niet, heb ik een werk dag en zit ik de hele dag binnen, dus niet echt een zomer gevoel ;(

Maar je zoekt toch naar dat sprankje zomer, want er dan toch altijd weer is! Het mooie is dat het je écht bewust maakt vanalles om je heen. Want het gaat zo gemakkelijk, je mee laten slepen door je agenda en de to-do-lijstjes...
Ik dacht eerst even; wordt het niet een verplichting?! maar nu kijk ik er elke dag naar uit en is het voor mij echt even een rustpuntje.

Af en toe smokkel ik wel eens, dan neem ik een foto van het weekend (doen jullie dat ook?) of zelfs eentje van vorige zomer...
Maar eigenlijk vind ik dat het van de dag zelf moet zijn,
gewoon echt, hoe het werkelijk is.
En als de zon dan niet schijnt of er niets nieuws in bloei staat,
dan word je creatief en ga je zoeken naar iets anders...
Een zomerkaartje, zomerverzamelingen, zomersouvenirs, zomerdrankjes, kortom alles wat je een zomergevoel geeft!

Mijn zomer-top-10-gevoel:

1. zon
2. bloemen
3. na het eten de natuur in  
3. zonder-jas-op-de-fiets
4. blote benen
5. ide zon die 's morgens naar binnen schijnt
6. ramen en deuren open
7. zaaien en oogsten
8. yoga buiten (de zon groeten ;)
9. ijsjes eten  
10. op of in het water zijn 
tja en nog wel meer....

Nu deden we al best veel zomerdingen; we gingen naar een festival, maakten een vroege ochtendwandeling en ontbeten in een strandtent,
maakten ommetjes na het eten, maar toch blijven er altijd nog wensen over (gelukkig), zoals varen met een fluisterbootje op de plassen of bloemen halen bij een pluktuin!
Maar gelukkig is het nog een tijdje zomer!

Wat geeft jou het ultieme zomer gevoel?

Ik wens je een heel zonnig en fijn weekend!

Pluk de dag! 

Liefs,
Ax

Ps. Op mijn Instagram kleinmaarfijn_anique kun je me nog 49 dagen volgen...

Geen opmerkingen: