2.8.14

{ h u i s } : focus

Voor:                                          







































































































































Na:






































































































Een tijdje geleden vertelde ik al dat ik het één en
ander wil veranderen in huis. Niet dat er zoveel mis is,
maar soms heb je zoiets van; het is tijd voor wat
nieuws (net je als met je garderobe ;)).
We wonen hier nu bijna 9 jaar, eerder bleven we nergens
langer dan een jaar of 5, 6 wonen. Maar het is hier
zo heerlijk, dat we hier voorlopig niet weg willen en
het nu tijd is voor een 2e ronde. 

Maar wanneer je er zelf woont en er midden in zit, zie
je het niet zo, tenminste dat heb ik. Bij een ander zie
ik het altijd veel beter.
Ik doe best lang met m'n spullen (net als m'n kleding
en dat voor een mode-meisje), maar ik hecht me nogal
aan m'n spulletjes, achter alles zit wel een verhaal.
Gekregen van die, gevonden op de rommelmarkt, gemaakt
door...etc. dus voor je het weet blijf je in het oude
hangen en veranderd er niets of zo weinig dat je amper
het verschil merkt.
Niet dat ik het zo rigoreus wil varanderen, maar ik wil
het vooral eigener en lichter maken. Het is een jaren 80
huis dus wat sfeer kan het wel gebruiken.

Waar anderen gewoon aan de slag gaan en van alles
proberen, ben ik nogal bedachtzaam. Het liefste heb ik
een heel uitgedacht plan, op zich niks mis mee, maar ja
dan komt er helemaal niets van...En ik heb nogal de
neiging om steeds andere (leuke) dingen te gaan doen. 
Dus nu probeer ik me te focussen; huis/ blog/ doe-het-
zelfen.
Het één voedt het andere, prima combi lijkt mij.

Ik zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen,
goede stok achter de deur!

Ax


Ps. Dit zijn dus de nieuwe gordijnen.
    (ze lagen 1,5 jaar op mij te wachten).
    Eindelijk licht in de duisternis!

Geen opmerkingen: