7.2.14

A Valentine card for you!

Het is zo leuk om weer eens een echte kaart te ontvangen
en te sturen, tegenwoordig zijn het alleen nog maar
appjes en mailtjes, zelf doe ik er ook aan mee hoor,
het is zo makkelijk!
Mijn moeder is eigenlijk de enige die bij ons de
traditie in ere houdt, als er post is dan vliegt mijn
jongste naar de brievenbus en kan dan zo verheugd zijn. 
Doet me weer denken aan toen ik zelf ellenlange brieven
schreef aan mijn penvriendinnen met gedichten (die ik
spaarde) en recepten (die ik nooit bakte) en naar de
brievenbus rende met de hoop post te ontvangen...
Het heeft zo z'n voordelen om niet mee te doen aan het
digitale tijdperk!
 






































Je kunt de kaart pinnen via de pinbutton links
bovenaan op de afbeelding en op je Pinterestboard
zetten of als je daar (nog) niet op zit (zo leuk!)
via een knipprogramma, die bijna elke computer
standaard heeft. Print hem uit (op eventueel wat dikker
papier) uitsnijden, dubbelvouwen en dichtplakken en
klaar is je kaart.
Veel plezier met sturen en hopelijk ontvang je ook
iets, zo niet, dan zijn er nog genoeg andere dagen...
 
Liefs,
Ax
 

Geen opmerkingen: